“Ahhoz képest, hogy mára többé-kevésbé minden magyar agyába beégnek a kormány politikai üzenetei, a kampányokat legyártó cégek tulajdonosáról, Balásy Gyuláról eddig egyetlenegy kép keringett az interneten. Pedig elképesztően jól keresett a propagandával: az állami kommunikációval foglalkozó cégeinek 44 milliárd forintos adózott nyeresége volt 2016 óta. Csak tavaly 10 milliárd forint hasznot hoztak a propagandagyártásban utazó Balásy-vállalkozások, a New Land Media és a Lounge Design. De Balásy rendezvényszervező cégei is sorra kapják az állami megrendeléseket: a Lounge Eventből és a Visual Europe-ból tavaly több mint 12 milliárdos osztalékot vettek ki.
A hétvégén azonban összefutottunk vele Balatonalmádiban, egy autóversenyen, amire az 1991-es Ferrari Testarossájával nevezett, de mivel ez elromlott, kénytelen volt a 30 éves Lamborghini Diablójával elindulni. Így rajt előtt volt alkalmunk beszélgetni vele a munkájáról.” – 444.hu

 

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.